Met Google Apps bespaart u op IT-kosten en geeft u werknemers meer mogelijkheden voor slechts € 40,00 per gebruiker per jaar.
Gmail voor bedrijven
30 GB opslagruimte, minder spam, een beschikbaarheidsgarantie van 99,9% en verbeterde e-mailbeveiliging.
Google Agenda
Agendabeheer, planning, agenda's online delen en mobiel synchroniseren.
Google Documenten
Documenten, spreadsheets, tekeningen en presentaties. Werk online en overal.
Google Sites
Veilige webpagina's zonder code voor intranetsites en door teams beheerde sites.
Google Video
Afgeschermd en veilig delen van gehoste video's.
Run uw bedrijf, niet uw e-mailserver
Gmail voor bedrijven biedt 30 GB opslagruimte per gebruiker, krachtige spamfilters, gebruik met BlackBerry en Microsoft Outlook en een gegarandeerde beschikbaarheid van 99,9%.
E-mail, IM, voice- en videochat
Elke gebruiker krijgt 30 GB opslagruimte voor e-mail en IM (50 keer het industriegemiddelde).
Altijd en overal toegang tot uw e-mail
Gmail wordt veilig uitgevoerd via internet, zodat u overal, zelfs offline, productief kunt zijn: op kantoor, onderweg, thuis en via uw mobiele telefoon.
Synchronisatie met Android, iPhone en BlackBerry
Geniet van de voordelen van Google Apps op toonaangevende mobiele platforms
E-mailberichten direct terugzoeken
Besteed minder tijd aan het ordenen van e-mail en vind e-mails snel terug met Google-zoeken voor uw inbox.
Ontvang minder spam
Dankzij de krachtige spamfilters van Gmail kunt u uw aandacht richten op wat belangrijk is. Filtering door Postini laat u de mate van spambeveiliging aanpassen.
Afspraken online beheren met Google Calendar
Een webgestuurde agenda-app waarmee werknemers efficiënt kunnen samenwerken en waarmee u kosten en IT-problemen vermindert.
Eenvoudig afspraken plannen
Leg meerdere agenda's over elkaar heen om te zien wanneer mensen beschikbaar zijn. Google Calendar verzendt uitnodigingen en houdt reacties daarop bij.
Integreer met uw e-mailsysteem
Google Calendar is geïntegreerd met Gmail en kan worden gebruikt met populaire agenda-apps.
Projectagenda's delen
Agenda's kunnen worden gedeeld met het hele bedrijf of met geselecteerde collega's. Beveiliging en privacy blijven behouden dankzij een reeks instellingen voor toegangsrechten.
Toegang via uw mobiele apparaat
Bekijk en bewerk afspraakdetails, voeg nieuwe afspraken toe en nodig gasten uit via mobiele apparatuur, zoals de BlackBerry en de iPhone. U kunt ook agendameldingen ontvangen via SMS.
Agenda's publiceren
Publiceer externe bedrijfsactiviteiten door een agenda te maken die doorzoekbaar is in het Google Calendar-overzicht. Integreer agenda's eenvoudig in webpagina's.
Google Documenten, documenten online beheren
Online documenten, spreadsheets, tekeningen en presentaties die gebruikers tegelijkertijd kunnen bewerken. U beschikt dus altijd over de nieuwste versie.
Altijd en overal toegang tot uw werk
Google Documenten wordt veilig uitgevoerd via internet, zodat u over de flexibiliteit beschikt die nodig is om overal, zelfs offline, productief te kunnen zijn: op kantoor, onderweg, thuis en via uw mobiele telefoon.
Werkt met verschillende besturingssytemen
Google Documenten werkt in de browser op pc's, Macintosh- en Linux-computers en ondersteunt populaire bestandsindelingen zoals .doc, .xls,. .ppt en .pdf.
Veilig toegangbeheer
Beheerders kunnen voor het hele systeem rechten instellen voor het delen van bestanden. Documenteigenaren kunnen op elk gewenst moment het delen van bestanden mogelijk maken en intrekken.
Meer dan twee miljoen bedrijven gebruiken Google Apps, en dagelijks registreren zich duizende anderen.
Voor Google Apps werkt DV Webdesign samen met een partner. Deze partner is Google Apps - Authorized Reseller.
Welke gegevens hebben we van u nodig voor het opzetten van een Google Apps implementatie
- Domeinnaam
- Bedrijfsnaam
- BTW Nummer
- Contactpersoon
- Adres
- Plaats
- Postcode
- Telefoonnummer
- Voor en Achternaam en email adres eerste gebruiker
Wat zijn de gemiddelde kosten (opgelet, dit is slechts een schatting)
Kost in tijd voor één gebruiker 0,50u zonder overzetten huidige email gegevens.Per extra gebruiker komt er ongeveer 0,25u bij, hangt beetje vanaf van de situatie.
Moeten de bestaande e-mails overgezet worden dan dient hier een aparte berekening gemaakt te worden.
Het uurtarief bedraagt 60 euro incl. BTW
Hier zijn de abonnementskosten bij Google niet inbegrepen